Ой, як незручно вийшло (з епілогом)

Ой, як незручно вийшло (з епілогом)

261,455 Просмотров

Ссылки и html тэги не поддерживаются


Комментарии:

@АлександрВасиленко-ь8с
@АлександрВасиленко-ь8с - 27.05.2025 06:47

Забагато реклами

Ответить
@yaroslavkuharuk2234
@yaroslavkuharuk2234 - 27.05.2025 17:37

Іалогове порно🎉

Ответить
@OlenaSkripnik-k9q4s
@OlenaSkripnik-k9q4s - 28.05.2025 07:54

Не земли мало в росии,а таких как украинцы,работящие, умные, креативные,красивые,совестливые,у них нет.Доказательство--пересмотрите записи с украинским историком ,паном Дрибныця, и найдите хоть одного адекватно го россиянина ...

Ответить
@KYiV-CITY-MAN-2025
@KYiV-CITY-MAN-2025 - 28.05.2025 11:24

Латыш был"под шофе"явно,возможно он и нормальный.

Ответить
@ЭдуардЛысенко-т3ь
@ЭдуардЛысенко-т3ь - 28.05.2025 15:14

На сталина похож латвиец

Ответить
@g956f7
@g956f7 - 28.05.2025 15:30

Так то... и википедия и искусственный интелект AI часто выдают лживое инфо. Надо смотреть работы конкретных ученых, и еще проверять не не переписаны ли их работы под путинойдскую пропаганду, а то сегодня некоторые россиянские имторики, археологи, лингвисты (толи от страха, толи от жажды сделать быструю карьеру и деньги) меняют свое мнение под путинойдскую пропаганду.
Не раз убедилась в этом .

Ответить
@sergeyavetisyan8150
@sergeyavetisyan8150 - 29.05.2025 01:09

Одно не могу понять - кааааак vox veritas не стыдно?!??? Позорище и днище. Убожество, аморальность и разжигатель ненависти. Малокультурный и самовлюбленный, упертый и туповатый….

Ответить
@ВолодимирНихоца
@ВолодимирНихоца - 29.05.2025 09:50

👍

Ответить
@andrejscaps883
@andrejscaps883 - 29.05.2025 10:55

Ответить
@iliarazumov8430
@iliarazumov8430 - 29.05.2025 16:12

Очередной Иванушка - дурачок.

Ответить
@Lutausis101
@Lutausis101 - 29.05.2025 18:54

Вы, Виталий уж извините за троля из Вэнтспилс, - он зашёл "не в ту дверь". Пару слов ему, - Neapkauno sevi un mūs, - labi?

Ответить
@ВалентинаІващенко-ц7ы
@ВалентинаІващенко-ц7ы - 29.05.2025 23:18

Як важко....?! ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, дякую Вам. Учусь терпінню...! Не дали умніку поумнічать.😂.

Ответить
@rvm-ub5jr
@rvm-ub5jr - 30.05.2025 22:01

Дякую за працю.

Ответить
@svjatoslav-andrijhrushevsk6465
@svjatoslav-andrijhrushevsk6465 - 31.05.2025 12:17

Пане Віталію!Щиро заздрю непохитності Вашої нервової системи.Деколи у мене виникає бажання душити Ваших співрозмовників.😊

Ответить
@ВикторКудлай-ъ2у
@ВикторКудлай-ъ2у - 31.05.2025 14:51

Слабый фсбешник

Ответить
@anatolijsvoronenko5006
@anatolijsvoronenko5006 - 31.05.2025 18:42

Man kauns par tadu venspilnieku

Ответить
@ΜικαέλΣιμονιάντς
@ΜικαέλΣιμονιάντς - 31.05.2025 21:37

Stranno, no tak poluchaetsya, chto negramotnye ochen khotyat, chtoby I'm poddakivali I ochen ne nravitsya, kogda zadayut utochnyayuschie voprosy, libo perechat.

Ответить
@Nina-v7i1m
@Nina-v7i1m - 01.06.2025 12:23

Пане Віталію, вам витримки і здоров'я.

Ответить
@АЛЬОНААБАЛЯЄВА-с6г
@АЛЬОНААБАЛЯЄВА-с6г - 01.06.2025 18:29

Зомбі

Ответить
@NormundsĶiğelis
@NormundsĶiğelis - 02.06.2025 18:06

Kauns par ļoti dumjo tautieti no Ventspils ....

Ответить
@OksanaDon-u2x
@OksanaDon-u2x - 02.06.2025 19:53

Срусскіє скоро в скафандрах будуть в чат виходити...

Ответить
@Kostyaboy
@Kostyaboy - 03.06.2025 20:18

"латыш", переобулся в полете, даже акцент появился

Ответить
@ВенераХоле-Фельс
@ВенераХоле-Фельс - 03.06.2025 23:44

усатый - дурак дураком!

Ответить
@tyzbyben1255
@tyzbyben1255 - 04.06.2025 08:49

Це шо сралін?

Ответить
@galinanarkaytis8377
@galinanarkaytis8377 - 04.06.2025 09:05

Почти косяком маршируют один глупый за другим! Пан Виталий, Вам терпения и берегите свои нервы от влияния этих больных !

Ответить
@CrooKKach
@CrooKKach - 04.06.2025 19:18

По поводу Флавия, большинство считают, что это была догматическая вставка, то есть упоминание было, но в перепечи возможно добавили почести, но как говорит Евангелие, что он называл себя мессией. Флавий часто указывает на людей в соотношении с тем временем понимания, подмечая что например был мессия, причем не пристрастно, из за чего вставкой это не может быть, ведь вставка тогда бы выглядела с почестями а не мимолётной.

Ответить
@СветланаЦымбал-с2э
@СветланаЦымбал-с2э - 07.06.2025 02:37

Воно собі шторочку підібрало під колір обличчя чи шо?😅

Ответить
@lyudmylabozhychko5864
@lyudmylabozhychko5864 - 07.06.2025 13:14

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ответить
@УкраїнськаВишиванказКоломиї
@УкраїнськаВишиванказКоломиї - 07.06.2025 17:01

мудрувати

Ответить
@МарияФоменко-е7е
@МарияФоменко-е7е - 08.06.2025 07:43

Дякую.

Ответить
@ВіталійОзерний
@ВіталійОзерний - 08.06.2025 09:54

У мене своя версія нападу на Україну .Саме на Україну ,а не на якусь іншу державу .Звісно це і імперські амбіції і бажання відновити СССР ,але як ці мрії здійснити ?В Україні нсйбільший людський потенціал ,навіть при совку українців цінили в армії ,як найбільш освічених .І отуявіть ,що Росія захопила Україну за тиждень .Кого першого поставили під рушницю .Це донецьких чоловіків ,вони виконали роль отих чорножупанників ,яких мобілізували перед форсуванням Дніпра ,і які ішли в аьаку без зброї .І от учвіть ,що Росія отримала мільйонний людський потенціал у вигляді українців .Ніякий НАТО не втримає цю силу.НАТО до цього часу не прийде до тями і не може мобілізувати навіть четверть мільйона ,а тут стоїть армія в два мільйона .Можливо після України напали б нс Казахстан і Молдову .Скоріше на Молдову .А потім пішли б і на інші країни кодишнього СССР .Все завершидось би через рік .Україна спасла світ ,саме хлопці і дівчата ,а не Зеленський .

Ответить
@Maria_nikol_goddess
@Maria_nikol_goddess - 08.06.2025 12:21

вот чувырла в маске

Ответить
@arnoldelephant427
@arnoldelephant427 - 08.06.2025 12:49

сплутати швецію з фінляндією? Швеція - нейтральна, фінляндія - зимова війна 1939-40. Де тут плутати?

Ответить
@ГосподинСправедливость
@ГосподинСправедливость - 09.06.2025 06:47

он, наверное, имел в виду:
В марте 1938 года Германия беспрепятственно присоединила Австрию.

Ответить
@NataliyaFilonenko
@NataliyaFilonenko - 10.06.2025 11:22

Да не захватила раша людских ресурсов Она их изгнала, убила и заместила эвенко- бурятским . А те, что коллаборировалт, и так были потомками советской лимиты из раши и тупой части украинского крестьянства

Ответить
@ЛікарняБерегово
@ЛікарняБерегово - 14.06.2025 10:23

GPT чат не панацея , это огромная Викимедиа правильно у порядочная в поисках ответов . сам чат ничего не знает

Ответить
@Ikhthus777
@Ikhthus777 - 15.06.2025 20:57

Ось список істориків і джерел поза Церквою, які прямо або побічно підтверджують історичне існування Ісуса і серйозне ставлення до Нього як до реально існуючої та виняткової особи, хоча більшість з них не визнавали Його Богом. Усі ці автори не були християнами (або були дуже ранніми, ще до формування Католицької Церкви), що додає ваги їхнім свідченням.

📜 1. Йосиф Флавій (Josephus) (37–100 рр. н.е.) — єврейський історик

У своїй праці Юдейські старожитності згадує Ісуса двічі:

Коротке згадування про Якова, "брата Ісуса, що зветься Христом" — цілком автентичне.

"Testimonium Flavianum" — довше свідчення про Ісуса як мудрого вчителя, який творив дива і був розіп’ятий за Пилата. Деякі частини могли бути пізніше підредаговані християнами, але більшість вчених погоджуються, що основа цього тексту — справжня.

💬 "Ісус, мудра людина, якщо взагалі можна назвати Його людиною... Він був Христом."

🏛 2. Тацит (Tacitus) (56–120 рр. н.е.) — римський історик

У Анналах (Annals 15.44) пише:

Ісус (названий «Христос») був страчений за Понтія Пилата при імператорі Тіберію.

Християн називає "огидною забобонною сектантською групою", що вказує, що він не був християнином, але підтверджує основні факти.

💬 "Христос, від імені якого походить ця назва, зазнав страти за правління Тіберія через прокуратора Пилата."

🏛 3. Светоній (Suetonius) (69–122 рр. н.е.) — римський біограф

У Життях цезарів (Життя Клавдія, §25) згадує:

Юдеї були вигнані з Риму "через постійні заворушення, викликані Хрестом (Chrestus)". Більшість дослідників вважає, що мається на увазі Христос.

📜 4. Пліній Молодший (Pliny the Younger) (61–113 рр. н.е.) — римський губернатор

У листі до імператора Траяна описує християн як людей, що:

поклоняються Ісусу "як Богу"

ведуть моральне життя

відмовляються від ідолопоклонства

Це — позацерковне свідчення, що вже у І столітті Ісуса шанували не просто як учителя, а як Бога.

📜 5. Люкіан Самосатський (Lucian of Samosata) (125–180 рр. н.е.) — грецький сатирик

Глузливо пише про християн, які "поклоняються розіп’ятому філософу". Хоча не вірив у Христа, підтверджує:

Існування Ісуса

Його смерть

Його обожнення послідовниками

💬 "Християни все ще поклоняються цьому великому чоловікові, розіп’ятому в Палестині за те, що запровадив новий культ."

📜 6. Мара Бар-Серапіон (~70–100 рр. н.е.) — сирійський стоїчний філософ

У листі до сина згадує "мудрого царя євреїв", якого вбили, але його навчання вижило. Більшість учених вважає, що йдеться про Ісуса.

💬 "Яку користь здобули євреї, стративши свого мудрого царя? Їхнє царство було зруйноване... Він живе у вченні, яке він залишив."

📚 Висновок:

🔎 Жоден із цих авторів не був християнином (дехто був навіть вороже налаштованим), але всі підтверджують, що:

Ісус існував як історична особа

Був розіп’ятий

Мав учнів, які вірили, що Він воскрес і є Богом

Ця віра поширилась попри переслідування

Ответить
@СергійТрубавін
@СергійТрубавін - 16.06.2025 14:08

Пан Віталій трохи помиляється. На расії є проблема зі так званим слов'янським населенням, електорат для Путіна, єдине що путін сподівався що Київ за три дні

Ответить
@KonstantinOdUA
@KonstantinOdUA - 16.06.2025 22:17

Дуже потужно!

Ответить
@miku7904
@miku7904 - 16.06.2025 23:54

вусатий явно пару чарчин перехилив вже

Ответить
@ogoutdoorfitness
@ogoutdoorfitness - 18.06.2025 03:39

Марксист был прав; путину мало рабов …

Ответить
@ElenaAshanti
@ElenaAshanti - 18.06.2025 09:22

Интересно, а чем вам Евангелия не источник?

Ответить
@Elita-x9c
@Elita-x9c - 18.06.2025 11:20

Господи!Я из Латвии,я латышка,но,как мне стыдно за этого неумного латышв!!!!

Ответить
@ViktorLupuliak
@ViktorLupuliak - 18.06.2025 22:26

Це цікаве історичне питання! Якщо коротко — більшість сучасних істориків і дослідників вважають, що Ісус Христос дійсно існував як історична особа, незалежно від релігійних переконань.

Ось кілька ключових моментів і історичних джерел, які це підтверджують:

1. Іосиф Флавій (Josephus) — єврейський історик I століття. У його працях («Юдейські старожитності») є згадки про Ісуса, хоч і з сумнівами щодо пізніших редагувань тексту, але більшість дослідників погоджується, що згадки мають історичне ядро.


2. Тацит (Tacitus) — римський історик I-II століття. У його «Анналах» згадується про християн і їхнього засновника Христа, який зазнав страти за наказом Понтія Пилата.


3. Пліній Молодший (Pliny the Younger) — у своїх листах римському імператору згадує про християн і їхнє поклоніння Христу.


4. Скептичні та агностики-історики: навіть багато науковців, які ставляться критично до релігійних тверджень, визнають, що Ісус міг бути реальною людиною, проповідником, що жив у І столітті в Палестині.


5. Сучасні історики: Майкл Гертцог, Барт Ерман, Нілсон Фармер, Джон Домінік Кросан та інші — у своїх працях приходять до висновку про історичну особу Ісуса, хоч і інтерпретують його життя та роль по-різному.


Коротко відповідь ШІ

Ответить
@Nature_sleep-p5b
@Nature_sleep-p5b - 19.06.2025 02:54

Бро ты реально душный стал с этой с русней тебе нужен отпуск

Ответить
@ВалентинаИпатьева-ы3э
@ВалентинаИпатьева-ы3э - 19.06.2025 09:36

Виталий Александрович благодарю за труд.Здоровья,терпения. Долгих лет.❤

Ответить
@deus9024
@deus9024 - 19.06.2025 11:38

Віталій при усій повазі, не розповсюджуйте російський наратив про 1/6 суші. 1/6 частиною суші був СРСР, а росія 1/8

Ответить
@fedorovych_olha
@fedorovych_olha - 19.06.2025 17:34

в ітогі в кармані як мінімум 1 мільйон убитих і хз скільки виїхавших

Ответить
@В_поиске_сокровищ
@В_поиске_сокровищ - 19.06.2025 21:08

Оба на русском говорят 😂

Ответить
@В_поиске_сокровищ
@В_поиске_сокровищ - 19.06.2025 21:09

Вокс враньетатис

Ответить